it´s over

Ekholmsskolan.

ALLA I ÅRSKURS 7-9 GÖR FRÅGORNA


Har du skolkat?
 ja, kör... haha duktig flicka you know
Har du blivit utskälld av en lärare? aa, av eva i 7:an, spanska...
Har du glömt att göra läxan? har hänt x antal gånger.
Är du duktig i skolan? hm, beror på.. ibland
Brukar du få alla rätt? ne
Fått MVG? på några provn, inte som betyg.
Fått IG? si, på oförberätt matte.
Sämsta läraren på skolan just nu? har väldigt många dåliga lärare
Fuskat på ett prov? inte prov
Segaste läraren? samma där, väldigt många sega lärare
Längsta dagen du har? måndag&torsdag slutar 16.00
När slutar du på Torsdagar? 16.00
Dina klassföreståndare? Ann-sofi, och så ska vi få äran att få ingen mindre än eva nästa år... suck
Vilken färg har ditt skåp? rött
Vad åt du sist för mat i skolan? pannkakor tror jag
När åt du i Cafeét sist? hm, köpte kanske en frukt förra veckan eller nått.
Roligaste lektionen du hade sist du va i skolan? kommer inte ihåg 
Hur många pennor har du i ditt skåp? noll nu, städdat ur dem, hade kanske 5
Vad gillar du inte med skolan? plugga och en del lärare
Vad gör ni på era svenska lektioner? olika, sist spelade vi teater
Senaste dagen ni börjar? 9.30
Favoritämne? hm, idrott eller so kanske... kan vara intressant ibland ;)

hittade den här listan på någon blogg som går på min skola... tänkte att jag lika gärna kunde göran efter som jag inte har mycket annat för mig. Har precis varit och solat. Ska nog se på Grey´s sen och sen fixa lite tills i morron. ÄR JU FÖR FAN SOMMARLOV DÅ!!!!!! L Y C K A. fast om det är möjligt så längtar jag nog ännu mer tills fredagen= club sensation! puss/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0