ettstortsuck


Absout ingenting blev som det skulle den här dagen. Mina vänner och jag pratade om att ta kort till min bilduppgift efter skolan, men bara frida och anna kom. Nea var ioförsig jätte snäll att åka tillbaka till skolan igen, tog några bilder. De andra får jag ta någon annan dag..  Sen skulle jag åka till stan med pappa och göra lite ärenden, blev såklart inte så utan det fick bli på fredag istället. Sen skulle jag och sanna gyma, men det var stängt (va fan liksom?) så det var bara att cykla hem igen. Sen när jag sitter 5 i 8 framför tv:n ser jag att idol börjar 21 istället haha suck. Sätter mig framför datorn och får då höra att annas födelsedagsfirande är flyttat från lördag till fredag, vilket betyder att jag missar vickan och annas födelsedagsfirande som är på fredag...  så himla typiskt, jag som hade sätt fram emot fredag och lördag! aja dt kommer säkert bli bra ändå..  verkligen ingenting blev som det skulle den här dagen. ett stort grattis till den som orkade läsa min uppsats!  / tjurpuppan

Kommentarer
Postat av: b & v

VEM AV BLOGG-DROTTNINGARNA HAR FINAST HÅR?



Vem tar hem priset för bloggvärldens vackraste hår? Är det Kissie fake-hår eller är det Kenzas guldblonda naturliga?

Vad tycker du? NU HAR DU CHANSEN ATT PÅVERKA OCH UTSE BLOGGVÄRLDENS VACKRASTE HÅR!

http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-09-11 @ 18:40:07
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0