how you doing-joey tribbiani

Jag vill också vara sådär klockren, när man läser en text och ba BAM, klockrent!
Inte bara i texter utan in real life också. Ungefär som min vän hanna när hon gör stek facet. HAHA DÖR.
blir att gå en promenad med nea snart, blir kul att snacka lite, länge sen nu. tyvärr så har ju inte vädret tilllåtit att man ens sätter en fot utanför dörren. det fullständigt vräcker ner, men vi trotsar det och går ut ändå.
ja ni kanske fattar att jag känner mig rätt så bra nu! firade det förrut med alldeles för många kalorier, yey.
och juste, ska jag på ett "dansläger" Det är bara på kvällarna, hela nästa vecka och så avsnlutas det med en föreställning. ska bli awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0