is love a lie

äckligaste känslan att tro att man ska spy hela tiden men sen aldrig gör det... usch!
känner att man inte riktigt har tid att vara sjuk nu under gymnasiet, jobbigt att bara missa en lektion, nu har jag missat en hel dag, kanske en i morgon också...
blev ingen film förut, istället ställde jag mig och diskade lite... det skulle jag inte gjort, hållde på att svimma och var bara tvungen att lägga mig ner, så la mig i soffan i några minuter innan jag kröp ner i sängen en stund. hatar att vara sjuk. Men aja, nu känner jag mig lite piggare igen och har nu kollat massa oc avsnitt.
här har ni några bilder från nollningen:
några av alla bilder som tog under kvällarna! galet är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0