jag börjar bli rädd nu, på riktigt, men det går väl upp och ner antar jag.

Helgen var fin! ( och ja tro det eller ej men bilderna är därifrån! yey me! ) I fredags var jag och såg på bio med sannu, såg fyra år till! Den var faktiskt rätt så rolig.
Satte oss också en snabbis på favo stället.
Igår blev det firre! En riktig värd sådan också, lika kul som förra gången där! med härligt folk och mycket dans, sånt gillar vi. Att det sen båda gångerna hänt lite insidenter kan vi försöka glöma, det var roligt ändå!
Idag har jag varit sjukt trött, pluggat för lite och jobbat för mycket ehe.
Ne, nu måste jag plugga, vill dock se beck men nja, vet ej om jag hinner det :( Pössen mina fina trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0