123456789

Iam back efter en vecka med kräksjuka eller vad fan man ska kalla det. inte kul någonstans. gick till skolan idag, kännde mig yr och kallsvettig, blev dock lite bättre under dagen. åkte dock hem efter biologin och la mig i sängen för att vila, fan vad ont jag fick i magen helt plötsligt, sjukt! låg och vred mig och blev jätte varm, låg kvar där ett tag och tillslut stod jag inte ut så tog en ipren, efter ett tag försvann det och nu mår jag prima. är dock orolig för att det ska komma tillbaka, riktigt jävla obehagligt. aja, får se hur kvällen kommer se ut, antingen blir det en hemmakväll, eller så hittar jag väl på nått med girlsen! jaja skulle bara säga att jag lever...typ LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0