FREDAG

gjorde nog collaget under som en liten tröst... gick nämligen in på nelly igår kväll för att se om skorna hade kommit in igen, och gissa vad? det hade de!
tänkte att det var bäst att passa på och tänkte beställa dem, sen kom jag på att det var lite krångel förra gången med mitt kortet oså, så tänkte låna pengar av mamma och använda hennes kort. Hon hade redan somnat så ville inte väcka henne, tänkte att jag kan prata med henne i idag.
Jahop, gick in på nelly förut, och såklart fanns dem inte kvar. så typiskt.
fast kanske bäst det på nått sätt, för kommer in så himla mycket nya kilklackar överallt så kan kanske lika gärna vänta och hitta några som är lite mer våriga. Fast det är klart, om de kommer in igen kanske jag inte kan låta bli höhö.

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, mamma och jag hyrde film och satt och gotta oss. och i morgon är det släktträff/kalas vad man nu ska kalla det. min mammas sida ska i alla fall träffas hos min moster som fyller 50. ska faktiskt bli kul, inte ofta alla träffas samtidigt, ska bli kul att få en chans att prata med mina"stora" kusiner som varit ute på äventyr länge nu, så blir kul att höra hur dem har haft det och så! och småttingarna såklart, mina söta små kusiner, minsta är bara ca 2 månader. aja det ska helt enkelt bli jättekul att träffa alla. ne nu ska jag sätta på några avsnitt av någon bra serie, lutar åt glee men är samtidigt sugen på att sätta på oth eller nått, aja får se.. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0