gleeeeeee

åhh tusan..
skulle se om skorna några inlägg under hade kommit in i fler stolekar.
men när jag sökte på skorna kom det istället upp en skylt där det stod att skrona var antingen helt slut i lager eller har slutat att säljas.
åh surt surt surt. hoppas de kommer in igen, nu vill jag ha dem ännu mer bara för att de inte finns, tusan.
hade skit ont i huvudet i morse också, tog en brustabblet, känndes bra i nån timma, kom tillbaka, försvann..och så har det varit hela dagen, konstigt.
åkte på yoga förut också, riktigt avkopplande faktiskt.
nu ska jag ta och titta lite på glee, spanskan får lösa sig, orkar bara inte bry mig om det faktiskt. kanske läser lite innan jag somnar LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0