3G

Mina nästa köp blir en klocka, kilklackarar och ett par svarta chinos/kostumbyxor, punkt slut.
mm mums mums mums... håller just på att lägga in lite mer musik i mobilen, försöker göra den lik min spotifylista men ikke, mer än hälften av de låtar jag vill ha med finns inte eller funkar inte. ( och ja jag vet jag bryter om lagen) dåligt, och får faktiskt lite dåligt samvete hehe, men händer inte så ofta i alla fall :)
dagen har bestått av skola,gym och dator.. hehe INTRESSANT.

 

fråga mig inte varför jag tog kort med mobilen så det blev brusigt och fult istället för kameran, hah pucko. i alla fall ett par leggings jag köpte i stockholm, lite sådär små coola. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0