I know it deep inside

kör en repris, kom i håg förra året när jag skulle åka till gransnäs. Då la jag också upp en bild av mig från skolanslutningen.  Jag skrev om hur mycket jag skulle sakna all mina vänner och att jag hoppades att det skulle bli roligt på gransnäs! kan inte fatta att det har gått ett år, sick. men så är det och nu ska jag dit för andra året i rad, det kommer såklart inte bli samma sak. Nu ska vi jobba, men vi kommer vara mer "fria" känner på mig att det kommer bli kanon, eller jag hoppas i alla fall det! dock länge att vara borta tre veckor, men jag vet att det kommer gå hur snabbt som helst.
Jag är lite ledsen för en sak dock, och det är att jag inte kommer träffa en del älskade männisor på mer än 5 veckor! för direkt efter gransnäs ska jag till London och sen landet i två veckor...kommer sakna er förbaskat mycket, vi får se till att ses i augusti sen! Kommer säkert skriva lite i morgon också, för att skriva av mig lite.. lägga in lite bilder och så. men nu säger jag godnatt! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0