Highway man

längtar tills på lördag. Inte så att jag har några planer, men det är nämligen den 20de. Jag älskar alla dagar med som har datumet 20. Då rullar pengar in, utan att man behöver röra ett finger, eller fot för den delen. Barnbidrag är en sablans bra sak. Ska dock försöka att inte shoppa upp allt första veckan hehe. Även fast saker jag behöver/vill ha är mycket låååång. Alldeles för lång för min lilla ekonomi. jaja det som står först på listan är kilklackar som jag har gnällt om jag vet inte hur länge och en vårjacka. sen 100 andra grejer.
min vecka är delvis räddad, fysikprovet är flyttat till nästa torsdag, PJUUU!
nu är det bara lite nationella provn,musikuppsats och 4 andra läxor. så vad gör jag här? bra fråga. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0