klant

konstigt det här med vädret! jättevarmt, men ingen sol? får hoppas att äntligen sommaren kommer nu! underbart.
mindre än tre veckor kvar! sjukt. Idag kommer vickan och hennes familj på besök! länge sen nu, så det ska bli superkul. ska hinna städa klart det sista och plugga lite tänkte jag, kanske blir att åka lite longboard också.
haha på tal om longboard. Fia och jag var ute och åkte igår, fia visade jättebra vägar och det var super härligt verkligen! men så skulle vi svänga ner vid ett par traffikljus, det var en rätt lång backe men inte så farligt brant, eftersom vi redan hade svängt ifrån en backe så hade vi nu jättehög fart. Fia var lite smartare än mig och bromsade in lite, men jag fortsatte, fick panik eftersom jag fick upp en sån hög fart så jag liksom kastade mig på gräset(tänkte jag) hah men rullade istället runt på asfalten, skrappade upp armbågen och baksidan av armen, lite på knät och handen men annars inga skador alls, tur! men det började blöda på armbågen så vi fick lite papper och ett plåster (haha) hos en snäll småbarnsmamma. kännde mig som tio år och hade precis fått typiska skrapsår. såret svider som in i tusan nu och det är ända drygt 1dm långt, men får se det från den ljusa siden att jag inte typ slog i huvudet eller stukade nått eller så! klant är vad jag är.

 

 

hahaha försökte göra en hundögonsblick, gick väl sådär..


Kommentarer
Postat av: LOVISAS

HAHAH! :D

2010-05-23 @ 19:37:45
URL: http://lovisas.blogg.se/
Postat av: karin

BUHU:(

2010-05-24 @ 21:48:15
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0