sanna är en sötkorv

bra lördag än så länge. vart i stan med sannibanni, köpte ett linne och ett par byxor. Åt på subway hans också med. När vi kom hem gick vi ut med kameran, helt ärligt tycker jag att sanna var ett perfekt objekt att fota, än del blider blev helt awesome! lite mindre bra på mig eftersom sanna har lite problem med fokusen, hehe ne skoja lite nu. sanna är grym. Sen lagade JAG mat åt sanna och mig, hehe. kyckling,wook och liiis, smarigt. Nu ska vi snart ta bussen in till stan med frida och sen möter vi upp martina och kanske två andra goa tjejer.
Ska se om kameran laddat klart så vi kan lägga in bilderna. slänger säkert upp en hel del här så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0