all the little things get stuck

Helgen var superfin. Tillbringade den med världens finaste sanni i huvudstan.
Massa mat, bio, shopping och skratt. Köpte inte så jättemycket dock. Men fick med min lite hem i alla fall!
Jag glömde tyvärr kameran. Men sanna tog lite bilder, ska se om jag kan få dom av henne!
Annars så har min söndag bestått av jobb och dans som vanligt! Sitter just nu och tittar på pretty woman, hehe. gammal klassiker! Veckan ser ut att bli fin och pÅ torsdag drar förmodligen lovisa, hanna, anna och jag ner till jacob i växjö!  Ska bara tvinga med hanna också så blir allt perfekt! ska bli kul att se jacobs hometown! Ne nu blir det att återgå till min klassiker! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0