+++++

Jag är faktiskt stolt över mig själv för ovanlighetens skull. Satt ner och "pluggade" i en och en halv timme förut. Läste lite innan processskrivningen bara, men alltid något! jag tog tag i det i alla fall, alltid en början.
Jag trivs väldigt bra i min klass just nu i alla fall! i alla fall med de underbara tjejerna. Känns bra att gå igenom allt som handlar om usa med en av dom, min fina tovis! som kanske också ska åka till usa! Förhoppningsvis hamnar vi i samma klass sen när vi kommer tillbaka, och hur perfekt är inte det?
men oj, nu börjar greys! som skulle vara som en liten belöning om jag pluggade, yey me. kiss and hug

Kommentarer
Postat av: zanotie.

awwww, du är fin om någon! att komma i samma klass sen, vore perfekt!

2010-10-20 @ 22:46:25
URL: http://zanotie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0