what would it be like

Det kommer bli ett jävla tjat om USA nu, men hey, min blogg. och just nu handlar väldigt mycket i mitt liv om just USA.
Fick ett telefonsamtal i förrgår från en jätte trevlig tjej som ledde informaionsmötet för några dagar sen. Hon berättade att jag var kallad till en interljuv och att jag fick välja vem som skulle interljuva mig, antingen en kille som var där och berättade lite om sitt år i USA eller en tjej som hette therese. Jag sa att de fick välja och att det inte spelade någon roll för mig.
10 minuter innan min buss till stan skuolle gå idag ringde victor mig (Killen på informationsmötet) Vi besjustämmde en tid och dag för mötet. blev den 19, blir en fika med både mamsen och papsen och så viktor och jag. Ljuger om jag inte säger att jag är riktigt nervös... desssutom ska en del vara på engelska, tänk om man tappar bort sig eller stammar som fan eller bara pratat alldeles alledels för fort , haha ni som känner mig vet att jag pratar sjukt snabbt.
Men det är så svårt, vissa dagar vill jag så gärna åka och är sjuk exalterad, men vissa är jag så rädd på något sätt, och känner att saknaden kommer vara för svår och att jag inte kommer ta studenten med er och dansa bal och liknade... eller att jag kanske ska vänta ett år så jag hinner lära känna klassen bättre och bara gå ett år med 95.
skit, detta kommer vara ett av de tuffaste besluten i hela mitt liv. Men hey, kanske inte ens kommer med och då får jag istället förhoppningsvis en jättebra gymnasietid här hemma med alla er! :)


Kommentarer
Postat av: MALIN

hejhej, fin blogg :D

va gärna med i min tävling om var radiance doftar,några inlägg ner :D:D

2010-10-10 @ 14:39:03
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0