3 april

april månad, åh vad fint det var att skriva att det är april, det är ju liksom vår.
Annars ligger jag i sängen och lyssnar på bra musik.
Min helg har varit lugn med vänner och familj. Väldigt skönt.
I fredags var jag bara hemma, tog det lugnt med popcorn skålen och i lördags invigde jag longboarden och tittade på tre helkassa filmer med nea och sanna! fick även smaka på deras goda cupcakes. Idag åkte jag in till stan med sanni, tittade lite på där idol var, jag gjorde dock största failet med en vakt typ hihi... (fejk ringa någon r inte alltid det lättaste) menmen, drog mig sedan mot jobbet och jobbade ett tag. Avslutade sen helgen med att hyra film med mamma, going the distance blev det. den var faktiskt rätt bra! Ne nu ska jag kolla runt lite på bloggar och sen blir det nattinatti. kisses


Kommentarer
Postat av: m!!

snygg chey!

2011-04-05 @ 15:57:23
URL: http://mixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0