I have never been there before

Jag känner för att skriva av mig lite, so here we go.
Är på landet at the moment. Leker med småkusinerna, äter god mat, går långa promenader, deppar på grund av vädret och bara latar mig är för det mesta det jag ängnar mina dagar åt här. Men har även varit inne i Göteborg med Frida och Sanna för att fira Fridas födelsedag. Det var väldigt trevligt! De åker till Grekland nu på Måndag natt, så kommer inte träffa dem för ens den 2 Augusti, jag åker den 3 till Stockholm. Men de ska komma och sova hos mig eller nått sånt. Ska i alla fall hinna träffa dem en sista gång! det är ett måste.
Har förövrigt panik
Har så himla mycket att hinna med
Jag måste köpa en resväska
Fixa med alla papper
Köpa lite nödvändiga småsaker
ringa banken
slå in presenter
skriva ner adresser till släkt och vänner
köpa vakumpåsar?
växla pengar
Umgås med alla fina innan jag åker
rensa och städa rummet
PACKA
och så tillkommer ju alltid massor med mer saker.
Annars har jag för första gången suttit bakom ratten på en bil idag. Haha det var kul! pappa sa att jag var duktig, så får väl lita på det! Har i alla fall lyckas starta, svänga och köra framåt. Alltid nått för första lektionen liksom.
mamma, pappa och jag ska åka in till Göteborg på tisdag och titta lite där. På onsdag åker jag hem och då blir det att umgås med alla. Fixa och dona osv.
jag har också hunnit fylla år, TACK alla för alla fina graulationer föresten!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0