nya älsklingar

Idag/inatt vaknade jag av att mitt alarm ringde 4.15, jarrå. Det var bara att kliva upp eftersom pappa och jag skulle åka till amerikanska ambassaden i Stockholm för att ansöka om visum till USA. Vi hamnade fyra i kön så det var guld värt att vi åkte så tidigt. Tänkte inte berätta mycket mer om det( har ju lovat att inte snacka så mycket usa i den här bloggen ) utan istället berätta att jag är kär. Galet kär, och tacksam för den delen. Har världens bästa pappa!
Idag blev jag ägare, inte bara till ett amerikanskt visum utan också till en ny kamera och en ny dator. Blev en Canon powershot G12 ( haha, ja den som alla bloggare har) och en Macbook Pro. Sitter faktiskt och skriver på den nu! Allt är verkligen supersnabbt och snyggt. Älskart!
Var tvungen att testa kameran. Tycker verkligen inte man kan klaga på kvaliteten i alla fall.. sen kan man ju säga mycket om bilden höhö. Ne nu ska jag sova! så sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0