I don´t wanna be anything other then me



nämeeeeeeen HEJ. ett tag sen sist. Så kan det gå ja.
Köpte det här linnet plus ett till med superfin virkad rygg här om dagen. Har hunnit med att träna, dansat och kollat på lite oth, träffat lite olika folks har också hunnit med i veckan. Intressantare än så blir det inte. Hoppas jag inte gjorde er allt för besvikna nu.  Annars peppar vi klassfest på lördag hos fialialuttentutten (haha) ne men sötis fia! I morgon ska jag hänga med anna, kanske blir en longboard tur och annat mys, eller något helt annat, the time will tell i guess., NÄÄÄ nu är jag typ superdupermegatrött så jag vet inte vad jag säger gör eller skriver. Inte ert problem SÅ nu ska jag ta och borsta gaddarna. DRÖM SÖTT

Kommentarer
Postat av: M.

Sötsötsöt!!

2011-03-25 @ 16:36:52
URL: http://mixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0