denna hund brukar förgylla min vardag, men inte idag.




Ska försöka förklara för er hur ledsen jag är. Den otroligt fula och roliga bilden här över har jag suttit och asgarvat åt massvis med gånger! Men inte idag, inte nu. Okej, den fick ett leénde men inget mer. Detta låter som ett, ( snälla tyck synd om mig inlägg ) det är det ikke. Denna bloggen är ju för mig ( typ ) vill ju ha dåliga och bra minnen. Detta är absolut ett sämre. Menmen, körde ju zumba förrut vilket var väldigt roligt, men vi hade en rätt lustig lärare, hon gjorde minner som hunden över ungefär. Eller försökte i alla fall. Trodde hennes mungipor skulle sprika av så överdrivet som hon log. Det hjälpte inte att hon hade ett mini linne på sig som hon drog ner var 20 sek. Okej, dum.
Hon var rolig och bra, hennes energi smittades verkligen av sig..
Ae, det är fan tragiskt att jag ser ut som en drogad 68 årig käring med underläppen på tangentbordet.
sluta skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv.
bye


( fan, 1-0 till hunden.. den fick ett skratt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0