make me feel stronger

Vet ni vad jag gjorde idag? De flesta vet redan, för jag var så stolt över mig själv så jag gick runt och sa det till alla jag mötte typ haha! Men jag cyklade till skolan idag, vardagsmotionspoäng eller vad?? haha okej så långt är det inte, men det var motvind och jag svättades som en gris när jag kom fram. Min mamma cyklar till jobbet varje dag, har väl lite att ta igen känner jag höhö. Men värst var ändå hem, det började hagla och det var dubbelt så stakt motvind alltså blööö.
Men blir att cykla till skolan på onsdag igen tror jag, ska mäta på eniro och se hur långt det är, tror det är typ 5-6,5 från mitt hus till katedralcykelparkering.
Annars är jag lite arg på studio fitness för att de inte har hört av sig! vill ju börja träna nununu! Får gå dit nu någon gång i veckan helt enkelt.

Såg halva filmen trassel igårkväll och halva idag och åh! älskar den filmen, jättemysig och så himla bra gjord. Se den! så jag kan ha någon att dela med mig av skämten. Disney in my <3

Nu har jag varit duktigt på att blogga, men är annars inte alls duktig på det, men den här bloggen ska ju vara mer som ett ställe där jag bevarar min vardag, bilder och tankar mm. I sommar någon gång kommer jag att övergå till thelandofopportunity helt. Får hoppas jag får en ny värdfamilj innan sommaren så jag har någonting att skriva om, annars kommer det väl mer att vara " åhhh jag vill ha värdfamilj, nununu!! snack i bloggen haha och hur mycket jag kommer sakna alla mina vännner. Får ont i magen bara jag tänker på att jag ska lämna dom, det är så jädrans jobbigt.

Nu ska jag sätta på en film. love k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0