Det kliar i min mage



Jag är ett totalt nervvrak just nu. Jag vill bara börja stor böla och bli vaggad i min mammas famn som när jag var 5 år. Det händer för många stora saker samtidigt i mitt liv just nu så jag inte riktigt orkar. Jag börjar analysera allt och alla vilket bara gör mig ledsen och orolig. plus att jag har mens, alltså kan det bli värre?
Kom i alla fall hem för några timmar sedan från lite planering med sanna inför siesta som nu är bokad!! yey. Sov hos lovisa inatt med hon,anna,jacob och karl! Mycket trevlig. Har även hunnit träffa vickan i helgen, så den har varit riktigt bra!! älskade vänner. Haha, de är så gulliga som orkar stå ut med alla mina spekulationer och oroliga rösthöjningar. Min mage mår inte alls bra. Jag har ett jättestort och viktigt prov framför mig i morgon plus spanska snack. Men kan inte koncentrera mig ( jag vet det gör det inte bättre att sitta här ) Har så mycket annat att tänka på. Man ska tänka positivt, jag vet. Men eftersom jag har fått världens bästa värdfamilj känns det som att något kommer gå fel, för det gör det liksom när det blir för bra.
Ta hand om er, jag tycker om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0